Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Filmen:) Tenkte jeg skulle ligge stak ut i morge å se film, med vonde mandler (klarer ikke svelge) vondt i sida og feber. Er denn bra dere? Lillebroren min sa den var så morsom hehe...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ja, jeg syntes den var knall artig =)
Hot Midget ! Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 eg har an,an e sjeef!! men se an på engelsk så du sleppe få øyreverk an tone damli åberge;p;p
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 orh, du køø? off takle isje heil t hu:s e du på msn du?
Hot Midget ! Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 ja,usj hu har stemmen te stinkdyre eller ka d va igjen;) nei logga nettop av må legga meg...sov kun 2 timer i natt bare låg å vreeei meg pga så jævli vondt i magen:(( va hos legen igjen i dag men de finne sje ein drid på blodprøver eller någe..men har fått henvisning te ul av eggstokker..kan muligens ver det, va jo d eg hadde sist..off:( Vil bare ha et VEKK, vært sånn i 2 uger nå jo:( nei,finne sengå...natti vennen..Emilie prøvd någen av klenå?hihi
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Off. Det va isje bra å hørra:( Får håba de finne udav någe snart! Du kan jo isje gå sånn! Du får ta en smertestillande tablett å legga deg ner å prøva å sova!Ja, hu har prøvd klenå Gal søde...tihi.. Gå å legg deg du, så snakkes me! Nattiklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå