LRMG Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei, Nå er det 8 dager siden fødselen til lillegutt. Hadde en veldig fin fødsel, men ca 1 t med pressveer, og ble sydd litt og han satt visst litt fast i halebene mitt også. Det sluttet heldigvis å svi i stingene ved dobesøk i går, men det er fortsatt ømt både her og der. Det gjør vondt rett over symfysen når jeg går/løfter for mye, det sprenger og blir ganske så ømt i hele underlivet når jeg går mer enn 15 min eller sitter lenge, og halebene klager også litt. Følte meg mye sprekere 12 dager på overtid enn nå etter fødselen. Hvor lenge varte dette for dere andre? Hjelper det med knipeøvelser?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hos meg varte det ca 3 uker, gjorde vondt å gå og stå lenge, og å sette meg ned! Nå er det 6 uker siden fødsel for meg, og jeg er akkurat som før:-) Dog LITT mer lei bind og truseinnlegg enn før da, men..)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg merker halebeinet fortsatt (fikk brist under fødsel) :-( At du får vondt av å gå er pga halebeinet. Det blir bedre etterhvert. Jeg har ingen problemer lenger med å gå (tok ca 1 mnd), men merker det fortsatt når jeg sitter. Stingene merket jeg bare i begynnelsen (2 døgn) og når vi skulle ha sex. Ellers virker alt som før fødselen :-)
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Var støl første døgnet etter...etter det kjente jeg ikke noe..så dette er veldig individuelt. 3 fødsler, ingen rifter/ sting og ikke smerter etter noen av dem...kun lettere mørbanket..
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Hadde aldri direkte vondt noe sted etter fødselen ( til tross for en helsikes lang fase med pressrier og et skikkelig dypt innvendig sting). Men på sykehuset fikk jeg endel betennelsesdempende så det hjalp kanskje litt. Husker at jeg synes at jeg var litt øm i underlivet noen dager etterpå, men det gikk fort over...
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Tror jeg hadde vondt nærmere 5 uker,var helt j.....!Ont å gå,stå,sitte,tørke osv....
Supermamm Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Samme som Smidig som en panter, alt var vondt, kanskje i 4- 5 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå