Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Mannen min kjøper alltid dumme gaver til meg, og jeg blir så skuffet. I fjor, da jeg ble 31 år gammel kjøpte han et gavekort pålydende kr. 500,- på treningssenteret. Jeg er medlem og har autotrekk fra konto. Samme jul fikk han plutselig panikk på selveste julaften, og ba meg passe ungene alene midt i julestria mens han gikk for å kjøpe gave til meg. Han kjøpte en Tamagotchi - et sånt elektronisk lekedyr... På 30-års-dagen min var jeg gravid med komplikasjoner, og hadde avlyst en stor fest som var planlagt i mange måneder. Jeg var naturlig nok litt deppa, men håpte mannen hadde laget en liten overraskelsesfest til meg. Han hadde glemt hele dagen, og da jeg satt og grein på ettermiddagen kom han plutselig på bursdagen.Han løp ut og kjøpte en bukett roser og skrev hilsen "mannen" og "svigermor". Han hadde fått beskjed av sin mor om å kjøpe noe fra henne også.... Året før det igjen var jeg på slanker-kur etter første fødsel, og da kjøpte han en diger bløtkake til seg selv. Osv. Jeg HATER å ha bursdag.
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg fikk støvsuger til julegave første jula!! Slå den du!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 I såfall vet jeg hvordan jeg skal få brukt den. Gubben er blitt skikkelig dvask det siste året, mens jeg fremstår som den reneste supermodellen i forhold etter å ha trent 4 ganger uka i to år nå.
RundLurt? Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Heldigvis er jeg like senil som min bedre halvdel, så her blir ingen fornærmet om vi glemmer hverandre=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå