Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 fult i feber:s men det er nok fordi jeg begynner å bli forkjøla og ikke pga smertene i siden. Velger å tro det hvertfal.. Uff, det var jo bare det jeg manglet på toppen av det hele! *syte* *syte* fra meg nå
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Uff:/ Høres ikke noe særlig ut. Ring legen din i morgen tidlig du,så får du sjekket ut hva det er:) God bedring.
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Takk for det! Orh, blir bekymra jeg, men forhåpentligvis er alt fint *gruble*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå