Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg har hatt litt brunt i utfloden de siste dagene, og er så redd for at det skal/har gått gale! Jeg er rundt 8 uker på vei.... Jeg har lite eller ingen graviditetssymptomer, vært litt småkvalm her og der, litt trøtt og småkald. Jeg hadde ikke mye symptomer forrige svangerskap heller, men minnes at jeg var mye trøttere og litt mer uggen/matlei... Skal ikke til legen før om 2 uker, og går nå rund og er litt lei meg og deppa hele dagen.... Det har ikke kommet noe friskt blod, bare litt brunt i slimete utflod (sorry detaljene). Har litt murring og føler meg sliten i nedre del av magen... Blir så lei meg om det går gale!
Hvitkløver2020 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Trenger ikke gå galt! hadde selv det som du sier fra 6+1 til ca 7 uker, nå er jeg 8+1 og dette går fint! det er normalt med litt blødninger i første trimester.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Takk for oppmuntrende svar! Jeg prøver jo å tenke at alt kan jo være i skjønneste orden! Men, man er vel hele tiden litt engstelig! Hvertfall jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå