Polyxena Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg har nettopp flyttet til en ny by, alene med to barn. Den eldste går på skole, den yngste er hos dagmamma (fikk ikke bhg-plass). Selv studerer jeg, men studiet legger ikke opp til noe sosialt, og jeg har ikke mulighet til å delta på noe på kveldstid, eller delta på noe organisert. Har tenkt til å prøve å skaffe barnevakt etter hvert, men hva slags aktiviteter egner seg for å bli kjent med folk? Hvor på nettet passer det å søke etter venner? Er det noe slikt her på DiB?
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ja, du kan høre her inne. Jeg har akkurat for noen mnd siden flytte jeg også. Ikke så lett når man er voksen.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 feil side av fjorden;) jeg er i tønsberg.
St.Sunniva Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Dere kan jo evt prøve her inne, dersom dere angir stedet dere bor (eller i nærheten av der dere bor dersom dere ikke vil ut med det i offentligheten sånn med en gang)
ToreTang Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Er i samme situasjon, men ikke på så "bar" bakke som deg (sosialt - flyttet til min kones hjemby). Hva med foreldrene til en av din eldste datters skolevenninner? Kanskje det også er mulig for dagmamman til din yngste at hun kan være barnevakt en kveld? Selv har jeg begynt studier på det "nye" stedet, og får veldig mye ut av å være i kontakt med medstudenter. Bruk også dette nettverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå