Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Eller skal det koke litt for at det skal bli "rent"? Tenker på vann jeg gir i tutekoppen, mini er 5 mnd.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 tror egentlig at en kan slutte å koke vann når de er så gamle, synes å huske det fra når jenta vår var liten, gutten vår er også 5 mnd, skal på kontroll i morgen, skal spørre da.. men jeg koker ikke alltid vannet lenger..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Synes det lukter så klor av det til tider se, hehe... Men det hjelper kanskje ikke så mye...?
snartmammapåny Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 For at vannet skal bli helt sterilt må det koke i 5min. Var iallefall det de sa på barneavd på sykehuset. Derimot sa de og at i de fleste tilfeller var det tilstrekkelig å gi vannet et oppkok og la det koke litt. Men om man skulle ha helt rent vann måtte det koke i min 5min. HAr selv bare brukt å koke opp vannet i vannkokeren og la det stå å boble litt i den. Har gått bra det, men kommer nok litt ann på vannkvaliteten der du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå