<3LillePrins<3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 spørsmålet har sikkert kommet tusen ganger før, men fant de ikke, så spør igjen jeg 1: hvilke papirer leverte dere sammen med søknad om permisjonspenger (kontrakt, lønnsslipp??) 2: ang søknad om overgangsstønad når man er aleneforsørger, søker man om dette samtidig, og trenger de annen info enn det man fyller inn i skjema ?? har litt dårlig erfaring med nav kontorene i denne byen, at info aldri er god nok osv ved tidligere anledninger... =/ håper på svar...
Younameit Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei. Kan bare hjelpe deg med spm 1. Jeg leverte 6 lønnslipper og et bevis fra jordmor/lege om termindato. Det var det.......
<3LillePrins<3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ok, fikk beskjed om at jeg bare trengte en stk lønnsslipp fra meg og en fra barnefaren jeg ??
Younameit Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Leverte ikke fra sambo, men skrev årslønn på papiret. Det holder kanskje med en hvis du har samme lønn hver mnd, det har ikke jeg, så hvis de skal regne et gjennomsnitt måtte de ha alle 6...
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 eh,hæh..? lønnslipper?! vi skal levere bekreftelse på termindato sammen med søknaden,og resten skal arb.giver ta seg av..! jeg sendte over sånn slags inntekts og skatteopplysningsskjema til min arb.giver,samme som de må fylle ut og sende nav om jeg er sykemeldt.. er det ikke det vi snakker om her? er det kanskje litt forskjellig praksis,eller har jeg misforstått spm.nr.1? =)
Younameit Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg som jobber som vikar og ikke får betalt fra arb giver i permisjonen måtte levere 6 lønnslipper...
*Smiley* Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Mannen min og jeg leverte hver vår lønnslipp + terminbekreftelse fra jordmor..Og det var det.Jobben min sender info om skatte og lønnopplysninger til nav.
Pimienta Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg får lønn som vanlig fra jobb under permisjonen, så de ordner alt som skal ordnes med nav. Jeg må sende inn skjemaet selvsagt, men kan vente med det til etter fødselen. Kanskje samme for deg lilleklompen?
<3LillePrins<3 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 jeg har ringt å hørt i dag... ganske festlig i grunn, ringte til to forskjellige kontorer å spurte. de første sa jeg måtte ha bekreftelse på termin, og sisate lønnsllipp fra mor og far. de andre sa jeg kun kom til å trenge bekreftelse på termin. Jeg har vært i kontakt med nav før, er sååå lei av at de alltid sender meg hjem fordi jeg ikke har de papirene jeg trenger, uansett HVA det gjelder.. ÅÅÅÅH!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå