Trollemor og snuppa! Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 En venninne av meg fikk sjokk når jeg sa at vi hadde sex kanskje en tre ganger i uka, for det syntes hun var OFTE! (De hadde en gang i mnd.) Er det ofte? Jeg synes ikke det.... Vi hadde mer sex før!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Du mener vel: Hvor mye sex har dere? :-) Det går veldig opp og ned - i dobbel forstand, men tre ganger i uka er sånn passe... Ikke for mye, iallfall!
Trollemor og snuppa! Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Ja, jeg mente det vel den veien... Går no litt fort i svenga'n her ja.... ;o)
Himmelblå Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 S...e ... hvor er ... der fant jeg x'en ja. Hva snakker du egentlig om??
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Nå er vi inne i en god periode, så nå har vi hatt sex 4 ganger i uken, en liten stund.. Men det kan også bare være 4 ganger i mnd, uten at det er krise..=o)
camilla^ Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Det går opp og det går ned. Minst en gang i uka, men det kommer litt ann på...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Det går opp og ned, men en gang i uka blir det i hvertfall, det får da jammen holde, så artig er det ikke hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå