It's all about me Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ser etter den perfekte tapeten og vil selvfølgelig ha med en liten prøve hjem og prøve i lyset den skal være i for evig og alltid. Men på det ene stedet fikk jeg ikke prøve, de lånte de bare ut. Måtte levere tilbake tapetprøver, hva er det for en service da???
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Her låner de også bare ut,men ikke en og en, men stoooore permer! Øøh! Ja, det er veldig lett å holde tre, fire permer opp mot hverandre på veggen samtidig? :-S Det skal jammen ikke være lett. Såvidt vi får sånne fargeprøver med hjem også, skal du ha mer enn 3 så må du betale:|
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Vanlig å måtte låne prøver??? Jeg har da alltid vært vant til å låne en saks og klippe av en liten bit.
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Hva slags fargeprøver? Sånne til maling med 3 - 4 farger nedover på en strimmel? De tar jeg da bare det jeg trenger av.
Tommage♀♂ Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Tror det er helt vanlig service. Har bare sett sånne svære permer jeg også, aldri sett ett og ett ark...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ja, sånne strimler. Har settt det har stått plakater i malerbutikkene her, hehe. Er folk så "frekke" at de bare dytter lommene fulle? Hva skal de med de da?
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 Jøss hva har skejdd med å ha en åpen rull som man kan klippe av?? Nei nå har butikken ved siden av Kid på Nordås (husker ikke hva den heter) fått en fast kunde for der har de skjønt det.
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2007 Nei trenger ikke lomma full av sånna fargestrimler akkurat. Men skal jeg ha maling til flere ting ønsker jeg gjerne forskjellige farger. Og jeg og mannen har et bra system. Jeg finner farger og vare ideer, han utfører jobben, he he. Så prøver er en nødvenighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå