mamma07&09 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har nettopp vært hos legen og fått diagnosen. Han sa at jeg ikke fikk dekt noen utgifter til behandling av det offentlige, og at det ikke var vits i å gå til behandling nå (har 1 mnd igjen til termin). Men at jeg bare skulle gå masse i terreng. Merkelig, for når jeg er ute og går, så verker det så ille at jeg blir dønn sliten av å gå rundt med disse smertene hele tiden. Våkner i tillegg hele tiden når jeg snur meg om natta. Huff, noen som har andre erfaringer mtp å få dekt utgifter, siden det er svangerskapsrelatert mener jeg. Er det virkelig ikke noen vits i å begynne med noe behandling nå, eller bør jeg få hjelp? Håper noen vil svare:)
Miamamma81 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Heisann, jeg har og hatt isjas i svanger skapet, men min lege mente det ikke var svangerskapsrelatert, uansett så får man ikke dekket utgifter av det offentlige med mindre man har bekkenløsning.(så vidt jeg vet) Jeg også fikk beskjed om å gå masse i terrenget, men det gjorde jo bare vondt verre:-( Har også hvert hos fysioterapeut, men synes ikke det hjalp noe særlig heller da(Nå er forresten diagnosen forandret til bekkenløsning)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg har også svangerskapsrelatert isijas, og har hatt det ved de to foregående graviditetene også, men det har gitt seg rundt 5. måned fordi tyngdepunktet flyttet seg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal råde deg til; ettersom du er relativt høygravid, så kanskje du heller burde ta det med ro, i steden for å presse deg selv ut i skauen, når det allikevel ikke ser ut til å hjelpe? Hvis plagene er 100% svangerskapsrelatert så bør jo isijasen gå over når babyen er ute, men det er klart at hvis du har det helt jævlig, så bør du jo få hjelp nå! Men jeg tviler på at du får dekket eventuelle utgifter av det offentlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå