Gå til innhold

November: Tannpuss..


vipa67

Anbefalte innlegg

Tannpuss på nurket,går kjempefint-gaper opp og lar meg pusse litt nede og oppe..så får hu holde den og tannkrem-tuben,så ordner hu litt selv før vi skylder og legger den bort..dette gjør vi på morgen-stellet hennes..som er gjerne kl.08.30.. dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går tannpussen som passe.. Jeg får pusset tennene hans nede fint, men han liker ikke så godt å pusse de oppe.. Etter jeg er ferdig å pusse tennene hans får han sitte å tygge på tannkosten selv en stund.. Dette gjør vi morgen og kveld..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusser om kvelden etter kvelds-amming slik at hun ikke blir liggende med melk på tennene. Går greit, men hadde problemer da vi var på ferie. Fant ut hva problemet var- hun kunne ikke se seg i speilet mens vi pusset. Når vi har pusset vet hun at det nytter ikke å krangle seg opp av senga, når jeg legger henne i senga snur hun seg over på siden og sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, her går det sånn passe. Går greit å pusse de oppe, men de nede er verre. Hun putter tunga sånn at jeg ikke kommer til. Må virkelig jobbe litt for å få det til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det er litt vanskelig. Han lar seg avlede noen ganger med å pusse våre tenner samtidig, men er rask med å lukke munnen eller snu seg vekk. Vil helst ikkje tvinge han til å pusse tennene. Han får også kveldspupp og nattpupp flere ganger etter tannpussen. Men det er visst matrester som det er viktig å få bort, ikkje melkerester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...