Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har kjent regelmessig spark i tre uker nå (harde spark som også synes fra uttsiden). Men i hele idag har jeg ikke skjent noe som helst! Har drikki søt saft, har trykki litt på magen, men ingen respons! Får panikk! Er i uke 24
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 For å være sikker på at ikke noe er galt hadde jeg villet ringt legevakten jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Lille tulling! Nå tror jeg den skjønte at mamma begynte å bli bekymret. Nå fikk jeg et spark gitt! :-D *pheww*
Bdancer Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Leser flere steder at det er etter uke 28 man MÅ kjenne liv hver dag... men skjønner det er litt skummelt hvis du vanligvis kjenner liv hver dag og plutselig ingenting... Jeg hadde en periode da jeg kjente mye mindre liv en vanlig, men nå har det tatt seg opp igjen. Ring jordmor og hør om du bør sjekkes... du kan jo bare dra til lege eller jordmor for å høre hjertelyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå