Gå til innhold

Har dere vært Russ?

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hvilken russ var dere? Og hva var russenavnet og mottoe deres?

Jeg var Grønnruss da jeg gikk ut av 9.klassen (veldig skjeldent med grønnruss:)

Het Barbie til russenavn og mottoet mitt var "Kvinnen ble født uten humor for ikke å le seg ihjel av mannen" (De mente jeg hadde så utrolig dårlig humor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var rødruss i 2001 - "Bitchy Babe" står det på min lue...

Skrevet

nei, blir nå i mai...

fått meg russebil og greier men har ikke funnet på noe navn ennå da

Skrevet

Åja :) Rødruss! Ble døpt RIMI på russelua, hehe

Skrevet

Jeg ble aldri russ...

Hadde gledet meg så veldig også....

Men,men.. er utrolig glad for det som skjedde istedefor å være russ;o)

Skrevet

Tja ... jeg hadde en russelue og var på et par grillfester, det var vel stort sett the extent of it. Rød.

Skrevet

Jeg var blåruss i 2002.jeg het Pilt(venninna mi pompel)motto:Hvor som helst ,når som helst,men ikke med hvem som helst!!

Skrevet

Rødruss. Husker verken navn eller nummer:)...og i alle fall ikke mottoet:) huff, begynner å bli noen år siden ja. Tok den heller ikke helt ut:)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Gjorde vel heller ikke det helt store av meg da jeg var russ... foruten å forelske meg i rødrussepresidenten (erkefienden, kvalifiserte til å få revet russedusken av lua). Men siden det var i 9klassen så var det før jge smakte alkohol for første gang, så var "edru" russ hihi. Mange av klassekameratene mine drakk da.

Skrevet

Var rødruss i -99 og på lua mi stod det Tore Strømøy... Men jeg forteller ikke hvorfor hehe

Skrevet

Jeg var blåruss i 2003, navnet var "Grøftrænskar'n"

Gravid rødruss i 2006, med navnet "Hard to get" Ante ikke at jeg var gravid da, men tok ikke akkurat så mye av, følte jeg var for gammel.

Skrevet

Var rødruss! Russenavnet mitt var Tornerose (fordi jeg likte så godt å sove, hehe!!) - på det ene russekortet mitt stod det;

"Jeg får gutta til å hoppe i trærne og skjelve i knærne - jeg er en kvinnelig bilist!" Hadde fått lappen året før jeg var russ...

På det andre russekortet mitt stod det:

"Du vil tro det er lidenskap, helt til du oppdager at jeg har astma!!!"

Adressen min var: Nær havet og jeg var en O.B bruker - dvs Orientexpressens Brukere - dvs lokaltoget til Holmlia!! Holmlia er kjent for å ha en god del innvandrere der... hehe =)

Det var tider det... sitter å mimrer jeg nå, hihi =)

Skrevet

Ja, var rød.

Husker ikke navnet mitt eller hva det stod på kortet. Husker noe om "ondskapens genser", men ikke helt sammenhengen. He he:)

Skrevet

Rødruss for 11 år siden.. På russekortet sto det: "Lyv litt mer sa prinsessa og dytta hodet til Pinnochio lengre ned i fanget".

Pinlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...