Gå til innhold

Sykehusbag på SUS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere som har født på SUS- har dere noen tips til hva jeg bør ha med? Får man bind, truser, klær/ skjorte? Hva med klær til babyen? Man må vel ha med alt dette hvis man havner på pasienthotellet.... Hvis noen har erfaringer fra hotellet, vil jeg gjerne høre litt om hvordan det er å være der. Er det enerom? Når er måltidene? Følte dere at dere fikk nok hjelp? Var det ikke litt ensomt, eller?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det var ikke plass på pasienthotellet da jeg fødte..men de jeg har snakketmed er fornøydemed "oppholdet".Du må ha med egne klær til babyen - men du får bind og truser der. Det er enerom med dobbeltseng så mannen kan overnatte med deg og babyen. Det er også eget bad med dusj. Du har lik rett til hjelp med amming men får ikke avlasting for babyen. Du spiser nede i restauranten.

Ha med deg:

Babyklær

Toalettsaker

Joggebukser

T-skjorter

Hårføner (til å tørke underlivet med etter dobesøk og dusj.

Amme-bh oh innlegg

Mobil

Mobillader

Kamera

hvis du havner på barselavdelingen anbefaler jeg at du tar med lambi dopapir...for dopapiret de har der egner seg ikke for et sårt underliv.

Skrevet

bare lurte på en ting....hårføner til å tørke underlivet med osv...?

Skrevet

Jeg lå på pasienthotellet nå i april. Trengte ikke klær t babyen, men jeg synes det var greit å ha med, for jeg liker ikke klærne di har der. brukte bare body å teppe på han når vi lå der!

De har også trådløst nett viss du har behov for å ha pc med.. Men det bryr du deg gjerna issje om akuratt di fusste dagene :P

Var kjempe fornøyd me oppholdet. men er glad jeg hadde noen med meg første døgnet, så jeg slapp å gå ned i restauranten å spise.

for da kunne vedkommende gå og hente mat til meg..

Skrevet

Jeg ville hatt med en pakke med egne bind, syns ikke noe om de jeg fikk på sykehuset.

Syns ikke jeg fikk nok hjelp nei, men det var sannsynligvis for at barnet mitt var innlagt på nyfødtintensiven, og da var det ingen på barselavdelingen som følte noe ansvar for meg. Skulle du være så uheldig at barnet ditt havner på nyfødten, så må du presse de til å flytte deg ned. Pes å gå fra 7ende til 3 etasje hver 3. time med tidenes vondeste og såreste underliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...