mamma til 2 små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 ikke i hvor mange minutter, men hvor gammel bør barnet være når jeg slutter med det?
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg ville nok ikke sluttet med det. Dvs at du koker flasken før førstegangs bruk. Bare for å få ut evt reststoffer. Etter det holder det med å vaske de i varmt vann.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jr er 6 mnd nå, og jeg koker ennå. men d er fordi jeg syns tuttene bør kokes, og da hiver jeg bare oppi flaskene ogsa. men d holder sikkert å vaske de i såpe og vann, og så skylle godt me varmt vann.... husk å sprute litt vann gjennom hullene i tutten bare....Gjør andre d forresten eller er d bare meg?
teila Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 på flaskeposten.org anbefaler de at du koker til barnet er 3 måneder, etter det holder det med oppvaskmaskinen. Men smokkene skulle kokes alltid...
mamma til 2 små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 minstemann er snart 6 mnd og jeg koker fortsatt. det er derfor jeg spør, fordi jeg lurer på om det holder at jeg bare vasker:) føler de blir renere når jeg koker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå