Gojentå Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei Lurer på om det er noen her inne som har IKM rundt den 7 sept? trenger noen å prate med... høre om testing og symptomer... det virker SÅÅÅÅ leenge til... takknemlig for svar
LilleFrøkenL Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 hei jeg har ikm rundt den 8 september! føles kjempelenge til!!!!!
Tøysetøyta Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hei! Jeg har også IKM rundt da... Hadde det iallefall sist mnd. Er litt uregelmessig, så er aldri godt å si... Har iallefall gått å venta på den datoen leeeeenge nå...hehe
anja,R Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 hei jeg har ikm rundt den 8 jeg å, får håpe at tr holder seg vekke denne gangen.
Gojentå Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 bra det er andre med meg her... holder på å bli sprø av all denne ventinga... har prøvd snart i 10 år, aktivt i 6 år... så kjenner eg er temmelig lei nå... venter på å få komme til haugesund, men det tar jo også litt tid... eg vil bli gravid NÅ... tenk hvor deilig d hadde vært om samtlige av oss kunne si vi var gravide om 1,5 uke YEAH! :-)
Babyønske �� Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Tror jeg har 8 sept, men har hatt litt uregelmessig syklus siste månedene, så kan i grunn være alt fra 7-10 sept.
julyen Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hei jeg skal ha ca 7 september ja. Men sist PP var på 45 dager, så jeg tror ikke jeg skal teste med en gang. Har egentlig dårlig tro på å bli gravid denne månden da vi ikke har fått prøvd så mye pga han er bortreist på jobben. Men alikavell så klarer jeg nesten ikke vente til ikm, er så spent!! Når vi bestemte oss for å prøve hadde jeg trodd jeg skulle bli gravid med en gang. ;P Dette er min 2 pp.
Cillia Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Heisann! Jeg har også IKM rundt denne tiden, ca 9 sept. Hadde sex på EL dag og 2 ganger dagen/kvelden før EL. Har vært veldig øm i magen under EL denne gangen, håper dette er positivt:) Kjekt å høre om andre som venter IKM på samme tidpunkt:) Leeeenge å vente! Kommer til å teste 6-7 sept. da jeg skal på jentetur til køben den 7. Greit å vite liksom:) Lykke til alle sammen!!!!
venter x3 Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Jeg har IKM rundt 6 sept! Har masse symptom! Men vet ikke hva som er reellt eller ikke.. Kanskje litt innbilning også. Men tisser hele tiden ,har stikninger i magen, og litt ømme pupper...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 JA! Jeg har IKM den 7.Jeg er SÅ spent på om det klaffet denne gangen. Var hos gynekolog samme dag som EL, og han kunne tydelig se at jeg kom til å få EL/hadde EL, og at alt så helt fint ut. Derfor ser jeg ingen som helst grunn til at det ikke skal klaffe nå!!! (Pepper meg selv litt her :-) Men det er leeeeenge å vente synes jeg... Og så langt har jeg ikke merket noe annet enn ørsmå stikk i magen på hø side (der jeg hadde EL). Men det kanhende jeg ville hatt dersom jeg ikke var gravid også. Best å ikke gire seg opp for mye.... Gleder meg til å høre hvordan det går med dere jenter!
Tobarnsmammaen Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Jeg melder meg inn gjengen! Har litt uregelmessig syklus, men bør i alle fall ha fått IKM helga 7.sept. Eller helst ikke da!! hehe. Dette er spennende:) La oss starte en ny teste-tråd den helga!! Godt å vite at vi er flere i samme båt!
Lykkelig med Maiken Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Har IKM 7 september å blir litt påvirka av å lese her inne.. For trur jo at eg e gravid å symptoman kommer sterkere fram jo meir eg les:-).. Så prøver ikke ha forhåpninger. har prøvd i 10 mnd så det tar tid.. Ønsker alle lykke til ivertfall å håper testen viser positivt denna gangen for alle.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 IKM 8/9... er under utredning så har vel ingen store håp nei....
norddame Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Har IKM den 7 september. Går å innbiller meg at jeg er spesiell rar i magen, er vel kanskje bare i håp om at det blitt noe der. Blir gal av all ventingen. Er så spent å se hvor mange av oss har klart det. Lykke til videre.
Kitty M Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Jeg har IKM den 8-9 september. Er så spent! Har vært igjennom en SA og en MA og har så inderlig lyst til at det skal klaffe nå ! Hadde sexdagen før EL, og de to påfølgende dagene. Håpe, håper, håper... Koselig å ha noen å vente med da! Lykke til alle sammen! :-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Henger meg på her jeg da Positiv el-test fredag, så da burde jeg vel ha ikm rundt 7.sept. Men har noe uregelmessig syklus, så hvem vet. Prøvde pergo for første gang denne mnd. Og var til lap på torsdag der alt så normalt ut. Legen sa jeg var midt i eggløsning da, så det var bare å kjøre på Men siden jeg blødde etter operasjonen, ble det bare kos 1 gang i denne perioden Liker nemlig ikke å "kjøre brannbil" Hehe... Så har liten tro denne måneden (også) dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå