MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 ...å gå å tenke det værste hele tiden! Inatt begynte det..vanligvis har jeg sovet godt hittil i svangerskapet, men i natt..sov nesten ingenting..våkna, satt meg opp, drakk litt, var på do, gråt litt, uffa meg litt, kjente etter vondter..osv osv osv. Har vel følt at jeg "brygger" på noe...litt vondt i mellomgulvet, menssmerter som kommer og går og strømlignenede smerter i ryggen! Sist jeg var hos jordmor hadde jeg hatt litt høyt blodtrykk og SPOR av proteiner i urinen!! Det jeg nå " brygger" på er vel ikke svangerskapsforgiftning? Eller? Håper så inderlig at noen kan svare meg på dette!!! Har time på Ahus imårra..skal jeg vente, eller hva?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Seriøst ingen som vet?
snutten Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei Har selv hatt svangerskapsforgiftning i begge mine to forrige svangerskap, men det er liksom ingen "oppskrift" på hvordan svangerskapsforgiftning og symptomer på dette kan utvikle seg, selv om det finnes symptomer som indikerer svangerskapsforgiftning. Jeg opplevde det forskjellig i mine svangerskap ihvertfall. Jeg synes at du skal ta kontakt med sykehuset der du skal føde nå i kveld om du fremdeles føler deg dårlig, det er mye bedre å ta kontakt enn at du skal gå å være redd og lure på om noe er galt...så mitt råd; ta kontakt med A-hus nå i kveld:-) Klem og lykke til:-)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Du skal være obs på svimmeøhet hodepine og smerter eller trykhetsfølelse på høyreside under ribbena. Inne på kompliserte svangerskap vil du kunne finne flere tråder som beskriver svangerskapsforgiftning. Syns ikke du bør sitte å være redd, ta tlf til føden, de ber deg sikkert komme en tur. Og da blir du nok mye roligere så fort du har fått vite at ting ser fi8nt ut lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå