litasita Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 er det noen som vet linken til den kinesiske fødselskalenderen
Ladybug~N&E Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx
Axus' girlfriend Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 den ligger på babyverden.no. Under gravid - på høyre side finner du "gutt eller jente?"
Ladybug~N&E Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 det ligger også et her inne. på den orange stripa. under kjerringråd. det er to ulike kinesiske kart og jeg aner ikke hvem av dem som er riktig. på den ene skal man gå ut i fra din alder og mnd da unnfangelsen fant sted og på den andre skal man gå ut i fra DIN ALDER DA BARNET BLIR FØDT og mnd den blei til. Den her inne stemmer på meg. ikke den andre.
Ladybug~N&E Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 ligger en her inne også. under kjerringråd på venstre siden. dette er to ulike kinesiske kart. den på babyverden går ut i fra din alder da unnfangelsen finner sted og mnd. den her på bim går ut i fra din alder når barnet blir født og mnd unnfangelsen finner sted. rutene er heller ikke identiske så jeg vet ikke hvem som skal være riktig. den her på bim er den som stemmer på meg.
Ladybug~N&E Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 se der ja. klarte jeg å legge inn to innlegg også ja. stoppet den første for det tok så lang tid og måtte logge meg ut og inn igjen men da kom den visst med alikevel
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 både den på babyverden og den her viser at jeg får gutt så da blir det spennende å se når jeg skal på UL 11 sept,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå