Gå til innhold

Har litt dårlig samvittighet ovenfor foreldrene mine nå...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og jenta mi leier etasjen over mine foreldre og har ett veldig godt og nært forhold til dem..Vi har alltid bodd her, så de er veldig vant med å omgås Natalie,veldig knyttet til henne..

Hele sommer har jeg hatt fri og hatt henne hjemme fra barnehagen, hatt masse tid sammen vi to:-)

Men nå har jeg begynt på skolen igjen og får se henne så lite føler jeg at jeg sier omtrent nei hele tiden når de vil ha henne med på ting..I helgene er hun avogtil hos pappaen sin også, så føler det er lite tid til overs, vil egentlig bare ha så mye tid sammen med henne som jeg kan.

På andre siden, for hennes del er det jo viktig for henne å fortsatt ha godt kontakt med mormor og morfar..

Mamma spurte meg nettop om vi har planer for helga, om jenta mi skal til pappaen osv..Så sier jeg nei i helga er hun baaare min:) Vi har ikke laget noen spesielle planer enda, men gleder meg veldig masse til helga! For helga etter skal hun jo til pappaen sin!

Mamma ville nemlig ha med seg Natalie på hyttetur sammen med noen gode venner (som også har barn) fra lørdag til søndag..

Jeg sa nei og hørte mamma ble såå skuffa...:( Forstår henne også, for de er jo så glad i henne,men får ikke vært så mye med henne lengre..

Hva syns dere? Skal jeg si ja likevel? Å ha henne fredag til lørdag selv, så får de ta henne med dit..Barna dem skulle reise med ville jo såå gjerne ha med Natalie da..Men så var det meg da..Som ville ha hele helga med henne selv...Må nok tenke litt mer på den..;) Fint om dere vil "hjelpe" tankene mine hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skulle sagt ja;)

Tenk så stas å få være med mormor og morfar på tur!!!

Gode minner fra barndommen ang. besteforeldre er dyrebare.

Skrevet

Du kan ikke være med på hytta du også da? Så får dere vært med ho heile gjengen :o)

Skrevet

Nja...Hehe..Tenkte på det,men frister heller lite...De reiser med ett vennepar og datteren dems på 8 år...Jeg har liksom..Ikke så mye der å gjøre;p

Så...Det blir egentlig enten at Natalie reiser eller at hun ikke reiser...

Bare bestemme meg..:)

Skrevet

jeg hadde latt henne fått lov!

Skrevet

Da hadde jeg sendt henne avgårde :o) Tenk så mye foreldrene dine setter pris på det :o)

Skrevet

Jeg hadde nok sendt henne av gårde!

Skrevet

Jeg hadde nok sagt ja jeg da:)

Skrevet

Var nettop nede og sa til dem at hun kunne være med likevel!:)

Vet det betyr så masse for dem å få være med henne,så gjorde det for dem-og henne;p

Hadde jo gledet meg svært til masse alenetid med henne i helga, men får bare bite det i meg, og finne på noe annet lurt;)

Skrevet

Tror også jeg hadde sendt henne avgårde. Tenk så mye foreldrene dine savner henne, de er nok like glad i henne som deg (du skjønner sikkert tankegangen;)) Send henne avgårde, dere kan kose dere masse resten av lørdagen og heeeeele søndagen=)

Skrevet

Ble litt feil dager, men mener det samme, hihi

Skrevet

Du kan jo ha en venninnekveld med vin og masse kjasing :o)

Bare tenk på alle som ble glade for at ho fikk være med, du får heller kose deg dobbelt så masse med ho før ho drar :o)

Skrevet

Ja,har sagt ja nå og ser hvor mye det betyr for dem:) Og Natalie elsker jo mormor og morfar også da..hehe..Jeg vet snuppa storkoser seg med dem, skal kjøre båt og greier;)

Jeg får finne på noe annet...Jentekveld me hvitvin og reker..Hmm..Kanskje det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...