Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hvor lenge er det normalt og ha vøndt i venstre side om en er gravid? Hvor tidlig/sent i svangerskapet merker enn det? Har så vøndt i sia:(
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hvor langt er du på vei?
stinesupersøt_24 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hei hei..jeg tror ikke du bør beskymre deg asså...det er ganske normalt...du kan tenke deg alt som skjer inni magen din nå..masse forandringer..du kommer til og merke det mye gjennom svangerskapet.så bare ta det lungt du.. ... men er du veldig beskymra er bare til å ringe jordmor:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Innom en tur fra 2 trimester. jeg hadde mer eller vondt /ubehag i venstre side i 6-7 uker. Hadde siste eggløsning fra venstre side før jeg ble gravid. når jeg er hos lege eller livmor og skal høre etter hjertelyden, så må de alltid lete til venstre- så det tyder på at babyen ligger der. om du er uttrygg på dette bør du bare snakke med lege eller jordmor. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Takk dere. Men tingen er at jeg er ikke gravid så langt jeg vte.Men har så utrolig vondt!
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Forstod jeg deg rett nå? Du vet ikke om du er gravid eller ei, og du har veldig vondt i venstre side av magen? Jeg var i samme situasjon en gang, men da var det den høyre. Etter en tur på legevakten og sykehuset viste det seg at jeg var gravid utenfor livmoren. I mitt tilfelle var dette den mest intense smerten jeg noensinne har opplevd. Jeg ville dratt inn til legevakten for sikkerhets skyld.
Katla79 Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Enig med mammaliten 78, du bør kontakte legevakta hvis du har sterke smerter i venstre side av mage. Kan være en ex.u eller kanskje blindtarmen. Og hvis det ikke er fryktelig vondt nå, så ville jeg ha tatt kontakt med fastlegen i morgen for å fått en time. Man skal ikke gå rundt å ha vondt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Er ikke så fryktelig vondt, men vondt. Det svir på en måte samtidig som det murrer. Har hatt det slik i litt over ei uke. Men fikk dette rett etter mensen. Mener det var mensen. Natt til søndag og en annen natt sist uke hadde jeg fryktelig smerter i magen. Sukk, hva skjer? Er på venstre side.
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg er ikke i nærheten av å ha kompetanse til å uttale meg proffesjonelt. Men det jeg kan si er at når jeg var gravid utenfor livmoren hadde jeg blødninger lenge, den siste uken før jeg dro på legevakten hadde jeg konstant vondt nede til høyre i mage regionen. Denne smerten tiltok til jeg tilslutt ikke klarte å stå oppreist. Det kan være noe i denne duren du opplever. Jeg tror ikke det er blindtarmen din som er problemet, fordi den ligger på høyre side, desuten skal visst blindtarmbetennelse være meget vondere enn en liten murring. Vet du, hvis du har vondt og er engstelig er ikke et forum som dette noe å stole på, ring legevakten og hør hva de har å si.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Uff, liker ikke å mase på de. Føler ikke jeg er syk nok på en måte.Huff, så om jeg hadde vert gravdi som normalt. Er det da ikke mulig å ha så mye vondt da? Kom foresten på at jeg fikk mensen utenom når jeg skal ha den. Blir mer bekymra. Men kan jeg ikke vente til å ringe fastlegen i morgen da?
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Klart du kan det. Iberegnet spontan abort, har jeg vært gravid tre ganger uten om den utenfor livmoren. Ingen av de gangene har jeg opplevd noen form for smerte som var urovekkende. Ta kontakt med fastlegen i morgen hvis du er mer bekvem med det, hvis smerten tiltar får du revurdere hva du vil gjøre. Alt ordner seg skal du se.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Takk masse for svar! Skal ringe fastlegen med en gang i morgen! Nok en gang, takk så masse!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 En ting til! om det er greit? Så det begynte med slik jeg forklarer? Blødde du da du reiste inn på legevakten? Var det ei uke du hadde vondt der før det ble så ufattelig vondt når du reiste inn? Kan jeg spørre hvilken uke du var i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå