Gjest peder sin mamma Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg mistenker at jeg har fått magesår.. Har vondt øverst i magen, liksom øm i buken. Har våknet flere netter av smerter i magen, og har måttet kutte ut kaffe fordi det svir i magen. Noen som har hatt de samme symptomene? Hva gjør jeg nå? Må jeg få en sånn ufyselig slange ned i halsen..?
Hannahs-mor06 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hjelper det å drikke melk, evt spise noe lett?`det er et ganske spesifikt tegn på at det kan være magesår. Kvalme, brekninger? Ja, må nok svelge en slange. Helicobacter bakterien kan jo påvises på blodprøve også, men ikke alltid denne er forhøyet ved magesår - det avhenger av årsaken til magesåret.. God bedring;)
Gjest peder sin mamma Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ja,det hjelper å spise litt. Og jeg kastet opp som bare det en morgen her,etter en laaang natt med vondt i magen. Får bestille en legetime i morgen..for sånn kan man jo ikke ha det.. Takk for svar:)
Hannahs-mor06 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 nei, sånn skal man ikke ha det - og slik trenger man ikke å ha det heller;) Lar se som regel greit behandle da, noen må ta forebyggende medikamenter videre, men det kommer ann på risikoen for tilbakefall.. God bedring iallefall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå