Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hørte mamma åpne en boks med øl akkurat... Mmmm.. det hadde vært utrolig godt nå... hehe.. men men... må nok bare holde meg til etter januar. men det blir vel egentlig ikke så vanskelig da... siden jeg nesten ikke drikker, men akkurat nå hadde det vært sinnsykt deilig med en boks.
Gjest Lenchen Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Åh, jeg har det sånn med vin jeg... drømmer at jeg drikker vin om nettene, hehe... Nam nam Pepsi Max er liksom ikke helt det samme...
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 har hørt at d e sunt me et glass vin i ny å ne når man e gravid=)!!!
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 *mmm* Aldri vært noen storforbruker av alkohol jeg heller. Men jeg har aldri hatt så lyst på øl som etter jeg ble gravid!=P Vet jo at jeg har lyst på det bare fordi jeg ikke bør drikke det, så jeg holder meg like godt unna!=) Men gleder meg til å ta en iskald øl når jeg har "lov" igjen, selv om det blir midt på svarteste vinter'n! Hehe.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Munkholm eller Claushaler (skrives det slik???) er tingen. Jeg drikker veldig sjelden alkohol uten krapyl i magen også, og i hvertfall ikke øl. Men disse hormonene setter det meste i sving. Gubben trodde det hadde tørna fullstensig her da jeg satt med våte øyne å så på at han drakk pils en fredagskveld. Lørdagen etter kjøpte han ei flaske hver av de to alkoholfrie ølene, og det var kjempegodt, så nå koser vi oss begge to...
*Vetlis* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Godt å høre jeg ikke er alene om det da.... Er ikke den som drikker noe særlig med øl ellers, men før testen slo ut ble jeg helt hol etter øl!! mannen min bare glante på meg når jeg gikk i skapet å åpnet meg en øl! Så når jeg var i Sverige sist kjøpte jeg alkoholfri Carlsberg.... hmmmm nam, nam det var kos det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå