gravid me nr 8 :-) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 i forbindelse med svangerskapet? jeg har tatt prøver siden jeg ble gravid å d har blitt påvist celleforandring grad 2 å d høyeste er 3 å har vært inne hver 8 uke å var igjen i dag å fikk svar på den forrige som var akkurat lik å i dag gikk di inn å kikkte med et spesielt apparat med grønnt lys å nå så hun tydelig hvor d kom i fra så jeg må tilbake igjen 31 oktober å da skal jeg alikevel på 3d ul å gleder meg til d men,er så lei av å skrevet bena..hehe...fikk ul i dag også som en belønning da å d var jo artig å nå har prinsessa mi lagt seg på tvers å d kjenner jeg jo for hu tar helt av på alle kanter...hun sa at jeg mest sannsynlig måtte brenne bort en del av llivmortappen etter fødsel å jeg får panikk selv om jeg ikke skulle få d men,alikevel så tenker jeg på d også fikk jeg beskjed om at jeg kom til å føde mellom 20-24 desember siden jeg fødte 6 uker før tiden forrige gang så måtte jeg forberede meg på at Leah ville komme i hvert fall 1 mnd før men d gjorde ikke noe siden jeg får store barn så d er jo betryggende da...har termin 26 januar egentlig med litt pluss minus visst...klem til alle her inne..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Åh, herlighet. du bare MÅ korte ned litt på setningene dine. Ellers håper jeg det går bra med celleforandringene dine!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Oi, du er nødt til å gjøre noe med setningene dine. De er lange lange lange.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 gjør d noe om jeg har lange setninger da? min skrive måte dette da....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hva gjør du når du skriver jobbsøknader?
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Hei!=) Jeg har hatt celleforandring en gang, og det var når jeg var 18. Så det er vel ca 5 år siden nå. Når det gjelder den bortbrenninga av livmortappen, så er det ikke så ille som det høres ut!=) Det kan hende at bedøvelsen kjennes litt ubehagelig ut når de setter den, men bortsett fra det er det smertefritt!=) Håper du føler deg litt beroliget av svaret mitt!=)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 tusen takk for svar Linn_med"mini" i magen..... til dere anonyme,her inne skriver jeg med lange setninger visst jeg har mye på hjertet.....
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Kjære håpet. Beklager innleggene i går, det var heldigvis bare EN anonym... Kjenner ikke igjen meg selv:) Ha en fin dag
*Vetlis* Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Jeg måtte fjerne celleforandringer i livmora etter at jeg hadde født sist. Det ble funnet ut på 6 ukers kontrollen tror jeg? Så du har nok bare fått en grundig undersøkelse under graviditeten :-) Det var ikke noe problem :-) Vet jo ikke hvilket nivå jeg hadde da, men sikkert ikke så veldig lite i og med at de måtte fjjerne det :-) Men husker jeg tenkte.... Uff, har det ikke vært nok skreving nå!!!! Var til utrolig mange US, under svangerskapet hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå