Gå til innhold

heisann,er d flere her som sliter med celleforandring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i forbindelse med svangerskapet? jeg har tatt prøver siden jeg ble gravid å d har blitt påvist celleforandring grad 2 å d høyeste er 3 å har vært inne hver 8 uke å var igjen i dag å fikk svar på den forrige som var akkurat lik å i dag gikk di inn å kikkte med et spesielt apparat med grønnt lys å nå så hun tydelig hvor d kom i fra så jeg må tilbake igjen 31 oktober å da skal jeg alikevel på 3d ul å gleder meg til d men,er så lei av å skrevet bena..hehe...fikk ul i dag også som en belønning da å d var jo artig å nå har prinsessa mi lagt seg på tvers å d kjenner jeg jo for hu tar helt av på alle kanter...hun sa at jeg mest sannsynlig måtte brenne bort en del av llivmortappen etter fødsel å jeg får panikk selv om jeg ikke skulle få d men,alikevel så tenker jeg på d også fikk jeg beskjed om at jeg kom til å føde mellom 20-24 desember siden jeg fødte 6 uker før tiden forrige gang så måtte jeg forberede meg på at Leah ville komme i hvert fall 1 mnd før men d gjorde ikke noe siden jeg får store barn så d er jo betryggende da...har termin 26 januar egentlig med litt pluss minus visst...klem til alle her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herlighet. du bare MÅ korte ned litt på setningene dine.

Ellers håper jeg det går bra med celleforandringene dine!

Skrevet

Oi, du er nødt til å gjøre noe med setningene dine. De er lange lange lange.

Skrevet

gjør d noe om jeg har lange setninger da? min skrive måte dette da....

Skrevet

Hva gjør du når du skriver jobbsøknader?

Skrevet

Hei!=)

Jeg har hatt celleforandring en gang, og det var når jeg var 18. Så det er vel ca 5 år siden nå. Når det gjelder den bortbrenninga av livmortappen, så er det ikke så ille som det høres ut!=)

Det kan hende at bedøvelsen kjennes litt ubehagelig ut når de setter den, men bortsett fra det er det smertefritt!=)

Håper du føler deg litt beroliget av svaret mitt!=)

Skrevet

tusen takk for svar Linn_med"mini" i magen.....:) til dere anonyme,her inne skriver jeg med lange setninger visst jeg har mye på hjertet.....

Skrevet

Kjære håpet.

Beklager innleggene i går, det var heldigvis bare EN anonym...

Kjenner ikke igjen meg selv:)

Ha en fin dag

Skrevet

Jeg måtte fjerne celleforandringer i livmora etter at jeg hadde født sist. Det ble funnet ut på 6 ukers kontrollen tror jeg? Så du har nok bare fått en grundig undersøkelse under graviditeten :-) Det var ikke noe problem :-) Vet jo ikke hvilket nivå jeg hadde da, men sikkert ikke så veldig lite i og med at de måtte fjjerne det :-)

Men husker jeg tenkte.... Uff, har det ikke vært nok skreving nå!!!! Var til utrolig mange US, under svangerskapet hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...