*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Kom akkurat på at jeg skulle fortelle deg hvordan det gikk på 3D-UL=) Det var helt fantastisk!=) Jordmora som utførte undersøkelsen tok seg veldig god tid, og forklarte alt vi så på skjermen. Følte at hun var mye mer nøye enn de var på sykehuset på rutineUL. Kontrollerte og viste nyrene, magesekken, hjertet, hjernen og alle fingrene og tærne. Alt var bare bra!=) Hun var tålmodig og svarte på alle spørsmål som vi hadde, så godt hun kunne! Fikk med oss 5 bilder hjem og får sendt videoen i posten i løpet av denne uka! Kunne fått fler bilder, men han var så urolig at vi ikke fikk så mange bra bilder. Men videoen ble bra!=) Hun sa faktisk at vi fikk akkurat så mange bilder som vi ville ha!=) Og det er jo morsomt! Vi betalte kr 1300,- for hele greia, og det var det virkelig verdt! Kunne betalt godt over det dobbelte og jeg! Hehe. Håper dette ga deg nok svar!=) Få høre hvordan det går med deg da, og om du bestemmer deg for 3D eller ikke!=)
DællaSiiiin<3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 så gøy:) deilig å få vite at alt er bra å i tilegg få se de livsviktige organene:) jeg har bestemt meg å bestilt 3d ul, meen skal ikke før i slutten av oktober.. var det i moss du var eller??
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Nei, jeg var på Medicus i Trondheim!=) Bor i Verdal, så det hadde blitt langt å da til Moss! Hehe!=)
DællaSiiiin<3 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hehe.. ja det hadde blitt litt langt;) begynner å bli sent på kvelden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå