La Perla Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Noen ganger skal langpannekaker være i liten øangpanne, noen i stor. Men....mine store langpanner er jo veldig lave...da blir jo kaken veldig flat? Eller dins det store langpanner som har like høye kanter som de små? (hehe...helt "sløkket" spørsmål, men jeg lurer nå litt på dette i kveld)
mmmTroika Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hmm, tror mine store og små langpanner har like høye kanter omtrent. Kaken hever seg jo selvom kanten ikke er så høy. Kanskje røren du bruker ikke er stor nok til din store langpanne?
La Perla Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Ja, eller kanskje jeg egentlig ikke har store langpanner, men bare bakplater??? Kanskje tryggest å velge oppskrifter der man skal bruke liten langpanne...
mmmTroika Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Oi, ja hvis du prøver å bake kake på stekebrettet blir det nok ikke særlig vellykket. Men du får jo kjøpt stor langpanne hvis du trenger det da. Men det er jo kjekt å ha, til ribbe- og kalkunsteking forresten. Sikker på du ikke har, det pleier jo å følge med ovnen. Men du har kanskje som meg, en ovn tekninsk museum ville gitt alt for å få kloa i hvis de visste om den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå