Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har hatt noen merkbare kynnere i 3-4 uker nå, særlig hvis jeg sitter i bilen (rart, hehe). Nå idag har jeg begynt å merke nedpress...Er det da noen sjanse for å føde et par uker før termin?? Eller kan jeg risikere å gå 14 dager over igjen?? Bare lurte om noen hadde erfaring med sånt...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Alt kan vel skje, men tipper du føder rundt termin. Jeg hadde masse kynnere veldig tidlig, og ble fortalt at jeg kom til å føde lenge før tida. Jobbet mye, og det strammet seg masse i magen. Steinhard hele tiden, men ikke vondt - kun ubehagelig. Skikkelig nedpress. Ble sjekket for å se om livmorhals var påvirket, men den var lang og lukket. Fødte til termin på dagen:) Er du usikker ville jeg ringt føden for en sjekk. Uansett lykke til. Håper nå at du ikke går 14 dager over da...
aanonym Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Pussig, nå i det siste har jeg lest om flere som får veldig nedpress omkring uke 30, akkurat som jeg hadde. Hos meg gikk det i alle fall over etter noe dager. Er i 37. uke nå.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har hatt kynnere siden uke 15-16 og nedpress siden uke 27. Hverken lege eller jordmor har antydet at det har noen betydning for når jeg kommer til å føde. Er 38+5 nå. Tror ikke det trenger å bety noen ting egentlig. Venninna mi har også hatt masse kynnere og masse nedpress de siste 10-12 ukene, hun fødte 8 dager etter termin
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hei hei. Mitt råd er å ikke vente på for tidlig fødsel. Selv slet jeg veldig med kynnere og nedpress de tre siste mnd sist. Jeg jeg gikk sågar med tre cm åpning den siste mnd... Jordmor var overbevist om at jeg kom til å føde lenge før terminen, men nei da presis på termin kom vidunderet. Fordi jeg hadde ventet så lenge, følte jeg at jeg gikk over tiden... slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå