Gå til innhold

Hipp kjeks 6 mnd, litt tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det i butikken i dag, er det noen som gir babyen kjeks så tidlig da? trodde de måtte ha tenner først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kjeksene smelter på tungen omtrent.

Vi ga de ganske tidlig, med litt melk på. Ikke alltid grøt var så godt, så da ga vi litt kjeks m/melk. Var vel rundt 7 mnd tenker jeg..

Forresten, mange små begynner å spise brødskive uten tenner også, så det går nok fint.

Skrevet

Den Hipp kjeksen er laget av det samme som grøt, det betyr også at den løser seg opp og blir skikkelig klissete. Jeg likte ikke å gi den, syntes den var litt ekkel.

Skrevet

Jeg har gitt det til sønnen min før han fikk tenner. Kjeksen løser seg opp av spyttet og blir bare klin,så de trenger ikke tygge på dem. Han synes det er kjempegøy å spise selv :)

Skrevet

Helt elendige. Hun setter de i halsen, og de smelter IKKE på tunga, for å si det sånn! Smaker mariekjeks!

Lille min har to tenner..

Skrevet

ok, trodde de var som vanlige kjeks. Kanskje lillesnuppa kan spise de med gommene da, får kjøpe å se om hun liker de. Hun har bare spist fruktpure og grøt hittil.

Skrevet

Er det ikke disse som er fulle av sukker? Men det er vel kanskje all kjeks.... Mener jeg leste bak på pakken at det var 25gr sukker pr 100gr.

Lillegutt har fått fortenner oppe og nede og mumser kavring for hardet livet. Koser seg stort med det:)

Skrevet

Masse sukker ja, ville ikke gitt dem..! Gi heller banan eller noe frukt på en Baby Sade Feeder..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...