skifer Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Dette er en offisiell etterlysning!!!! Jeg er IKKE ..og jeg gjentar IKKE gravid,hører du tante.. Nå er du veldig sen og jeg vil helst ha besøk av deg snarest slik at du fort kan reise igjen,og jeg LOVER at du da kan få ta en lengre ferie etterpå da jeg har store planer om å bli gravid,men jeg får jo ikke blitt gravid uten eggslepp,og da må du først ha vært innom,så kom da,så vi får startet ny pp. Værsåsnill:) Hilsen Skifer
bente69;) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg utlyser herved en kreftig dusør til den som finner faenskapet til skifter!!! Den får 2 poser med gull penger, ja du hørte helt riktig, gullpenger ja!!!!! Pleas tanta, kom til skifer nå))) For du er faen meg ikke velkommen hit!!!!!
martine68 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Sender gjerne det røde trollet mitt til skifer-land jeg altså. Håper du snart får besøk. Er det ikke rart, når vi ønsker besøk kommer a ikke, og når vi ikke vil ha besøk dukker a opp. Er det rart vi blir forvirra?
skifer Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Juuuhuuu gjett hvem som kom i dag morges!!!!!!!!! Nå har jeg fanget tantene deres jenter,da er det bare å teste positivt:) Endelig ny pp:) Klem Skifer
jenkas69 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Endelig skifer:) Da er vi klar for ny pp!! Selv jublet jeg definitivt ikke over tanta da hun kom på søndag, skuffelsen var stor, men nå gleder jeg meg til neste runde likevel:) Og da satser vi på at den blir den siste, før 9 mndr uten tanter... Lykke til Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå