Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har termin 2709,å vil ikke ha med bf på fødselen. grunn- han dumpet meg til fordel av en ny dame for 2 mnd siden. han har heller ikke vist noe interesse i sv. min søte søster har tilbudt seg å bli med,å jeg takket JA:)) en fødsel er jo veldig spesielt,skal være en lykkelig stund,men skal far bli med føler jeg det bare blir kaos. så han skal få sitte på gangen eventuelt da.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Akkurat det samme som deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hehe,jeg føler jeg gjør det riktige ja:) det er jo tross alt jeg som føder,å babyen vet jo ikke at far er på gangen.. men han har gravd grava si selv,å der får han ligge:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Det er meget viktig at du føler seg trygg under fødsel. La gubben til nød sitte på gangen du. Lykke til! Stå på!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Hadde gjort akkurat det samme som deg!!
petite fleur Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Er han faren til alle 5 barna? Også har han dumpa deg? Hva er dette for en utrolig råtten fyr!!?? Fytti grisen.....jeg hadde bedt han holde seg langt unna hele sykehuset jeg da......æsj, for et kryp! Sorry,altså, jeg ble bare litt sjokka over at det virkelig går an...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 nei,han er far til de tre siste (de to eldste er "mine") tror du ikke jeg ble sjokka da?? fikk ikke så mye som et hint i forveien på at noe var galt,han hadde løyet så det holdt for et helt liv.. synes hele fyren er ekkel og patetisk. gidder ikke å ta et oppgjør med han heller,for jeg vil IKKE ha han tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå