rikke med 2 små Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hva jobber dere med? og hvordan er deres hverdag? trenger tips, blir mestsannsynlig omskolert, men aner ikke hva jeg kan bli? masse jeg har lyst til, men det på det meste må man jo kunne matte
Piri Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke dyskalkuli. Eller har iallefall ikke blitt utredet. Jeg klarer meg men sliter med abstrakte oppgaver. Jeg vil gjerne få utredet mine problemer, for å få noe konkret å jobbe med. Føler jeg famler i blinde når jeg skal prøve å lære meg matte selv. Har du blitt utredet? Hvordan gikk du fram? Hvilken hjelp har du fått? Jeg jobber som - tro det eller ei - lærer. Og har kun planer om å fortsette med det. Blir nok ikke matte på ungdomsskolen, men småskolen og mellomtrinnet går bra.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 De mener jeg har det ja.. Jobber som hjelpepleier, det går veldig greit da:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 En veninne har det - hun studerer litteratur historie...Har ikke noe yrke enda da, men det finnes da alltid noe man kan gjøre uten tall.
rikke med 2 små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 ok jeg er omsorgsarbeider, vært utdannet i 8 år, har en ankelskade som gjør det vanskelig for meg å fortsette, ble utredet av ppt da jeg gikk på videregående , jeg har fått karakteren null på hver eneste prøve jeg har tatt. kunne tenke meg feks å jobbe med salg av et eller annet interesant,salgskonsulent. men man må jo kunne tall da og ringte ppt i dag som sa at jeg ikke hadde krav på noen form for hjelp,siden jeg ikke går på noen skole nå og at jeg mest sannsynlig ikke kommer inn på noen skole pga min stryk karakter i matte. jeg er så fortvilet, uansett hva jeg vil virker det som den dumme matten setter en strek for det, mister snart motet
rikke med 2 små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 noen flere som vet noe om dette?
rikke med 2 små Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 dytter, kanskje noen fler i dag
Gjest Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg har det og jobber som grafisk designer. Det er veldig mye du kan gjøre. Har aldri følt at det har gjort det vanskelig for meg å velge yrke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå