Gå til innhold

noen her med dyskakuli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva jobber dere med?

og hvordan er deres hverdag?

trenger tips, blir mestsannsynlig omskolert, men aner ikke hva jeg kan bli?

masse jeg har lyst til, men det på det meste må man jo kunne matte :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke dyskalkuli. Eller har iallefall ikke blitt utredet. Jeg klarer meg men sliter med abstrakte oppgaver. Jeg vil gjerne få utredet mine problemer, for å få noe konkret å jobbe med. Føler jeg famler i blinde når jeg skal prøve å lære meg matte selv.

Har du blitt utredet? Hvordan gikk du fram? Hvilken hjelp har du fått?

Jeg jobber som - tro det eller ei - lærer. Og har kun planer om å fortsette med det. Blir nok ikke matte på ungdomsskolen, men småskolen og mellomtrinnet går bra.

Skrevet

De mener jeg har det ja.. Jobber som hjelpepleier, det går veldig greit da:)

Skrevet

En veninne har det - hun studerer litteratur historie...Har ikke noe yrke enda da, men det finnes da alltid noe man kan gjøre uten tall.

Skrevet

ok jeg er omsorgsarbeider, vært utdannet i 8 år, har en ankelskade som gjør det vanskelig for meg å fortsette,

ble utredet av ppt da jeg gikk på videregående , jeg har fått karakteren null på hver eneste prøve jeg har tatt.

kunne tenke meg feks å jobbe med salg av et eller annet interesant,salgskonsulent. men man må jo kunne tall da og

ringte ppt i dag som sa at jeg ikke hadde krav på noen form for hjelp,siden jeg ikke går på noen skole nå

og at jeg mest sannsynlig ikke kommer inn på noen skole pga min stryk karakter i matte.

jeg er så fortvilet, uansett hva jeg vil virker det som den dumme matten setter en strek for det, mister snart motet

Skrevet

noen flere som vet noe om dette?

Skrevet

dytter, kanskje noen fler i dag

Skrevet

Jeg har det og jobber som grafisk designer. Det er veldig mye du kan gjøre. Har aldri følt at det har gjort det vanskelig for meg å velge yrke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...