Lunagirl Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Helt siden mitt forrige svsk har eg vært utrolig plaget av halsbrann. Men det går helt fint an å leve med, etter at eg begynte å få zantac av legen. MEN! NNo e eg altå gravid igjen, og kjenner at magesyren bobler og koser seg. I forrige svsk prøvde eg gaviscon, og novaluzid tyggetab og flytende. Ingen av de funker på meg. Noen som vet om noe annet som går an å bruke?? Gruer meg enormt til å måtte sitte å sove igjen lissom. Hjelpa... Alle forslag taes imot med både tikk og takk!
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Drikk litt melk etter mat, spis mandler, drikk club soda-sweppers...hmmm,kommer ikke på mer i farta Pass på hva som gir halsbrann.. Jeg får skikkelig halsbrann om natta om jeg har spist løk eller hvitløksbaguetter:S
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har hørt at d hjelper mer å blande potetmel i melka
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 det som funker for meg er titralac... er utrolig plaget med halsbrann. hvis du er plaget utenfor svangerskapet vil jeg anbefale å ta dette opp med legen, kan hende du har problemer med denne lukke muskelen... De finner lett ut av det, og du begynner som regel med nexium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå