Gå til innhold

Noen som har fått gjort sånn konisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

av livmortapp/-hals?

Er det fryktelig vondt, hvordan bedøvelse får man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, merker ikke noe som helst, fikk narkose. ;o)

Skrevet

Du blir lagt i narkose. Etterpå blir du på en måte litt "støl", men det er ikke vondt. Niks problem. :-)

Skrevet

Åh, okei. For ene legen sa jeg bare fikk lokalbedøvelse, den andre sa narkose.. Så da satser jeg på narkose:)

Men, jeg fullammer jo.. Kan man amme etter å ha vært i narkose? Tar "inngrepet" lang tid? Gruer så....

Skrevet

Jeg ble ikke lagt i narkose. Fikk lokalbedøvelse. Det var ikke behagelig, for å si det sånn, men selve inngrepet gikk helt fint!

Skrevet

Jeg fikk narkose.Var innlagt på dagkirurgi.

Etter å ha vært våken ei stund etterpå,pluss å ha tissa,så gikk jeg hjem etterpå.

Lite smerter,men blødde endel.

Jeg vet ikke ang amming,for min var 2,5 da jeg gjorde det.

Men lykke til!

Skrevet

Jeg hadde konisering for noen år siden.Ble fjernet med laser,hadde ikke narkose. Merket absolutt ingenting!

Skrevet

Takk for svar:-)

Men er det valgfritt da, om man vil ha lokalbedøvelse eller narkose? Blødde dere lenge etterpå?

Noe er det alltid med det underlivet :S

Skrevet

tror det er forskjell fra sykehus til sykehus.

Jeg blødde nesten ingenting, ba de brenne ekstra godt, fordi jeg fikk styrtblødninger etter celleprøven. Ville ikke oppleve det en gang til =)

Skrevet

Jeg ble ikke spurt om hva jeg ville ha...lå i GU-stol og det tok max 15 min med laser.Ikke vondt i det hele att ;-)

Blødde litt etterpå,litt støl men like fin etter et par timer.

Skrevet

Men hvis man fint kan amme etter narkose(??) så trur jeg at jeg forlanger det ;o)

Skrevet

Hvis du er nervøs kan du jo be om å få noe beroligende? Jeg ble konisert for noen år siden, og det skulle gjøres med lokalbedøvelse. Jeg fikk likevel venflon(?) satt i hånda "i tilfelle". Ettersom jeg har legeskrekk fikk jeg litt panikk da jeg lå der, og de satte da et eller annet i hånda mi som fikk meg til å nesten sovne (registrerte så vidt at det var folk rundt meg, og at det var varmt der legen holdt på). Jeg våknet så snart sykesøster ristet litt i meg, men måtte likevel ligge litt på oppvåkning (antar det er derfor de ikke gir det til alle, tar litt ekstra tid). Aner ikke hva det var jeg fikk, men kommer til å be om det igjen dersom jeg noen sinne må opereres igjen, synes det er litt skummelt å skulle være helt borte også (jeg vet, er skikkelig pyse, jeg foretrakk fødsel uten epidural fordi jeg er mer redd sprøyter ;). Be hvertfall om ekstra smertestillende, jeg fikk skikkleig vondt etterpå, men det gikk ganske fort over da. Ville hatt noen Paralgin i bakhånd hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...