<3 Vila & Lille <3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Konrad - Nei, nei, nei! Isak - helt greit, men ganske kjedelig. Fillip - liker navnet godt, men ikke skrivemåten du har valgt. Filip eller Philip synes jeg! Mikal - liker ikke, men Mikael er ganske fint da.. Stefan - liker ikke.
*Dubsgirl* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Konrad - kult navn!! Isak - fint.. men begynner og bli veldig vanlig! Fillip - kjempefint! Mikal - ok.. Mikael er finere:) Stefan - fint!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Konrad: flott! Isak og Filip: for poppis. Mikal og Stefan: harry
perulia Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Mulig at Isak er blitt veldig populært, men jeg synes det er et flott navn alikevel. Konrad er fint,de andre navnene på listen liker jeg ikke så veldig godt.
Vannmann35 Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Fillip - et navn jeg har fått økende sans for, men foretrekker Philip Isak - det er flott, men gir meg assosiasjoner til venninnen min sin kanarifugl - så utgår for min del Mikal - ikke glad i, men Mikael og Mikkel er fint Stefan - dette liker jeg ikke i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Fillip Isak Stefan. Jeg liker disse navnene, har satt de i rekkefølge, men jeg syntes det er ganske jevnt mellom Fillip & Isak, kanskje du får en gutt til en gang, spar det ene til neste. Passet veldig godt sammen. Mikal har jeg ikke sansen for i det hele tatt!! Konrad går som et mellomnavn.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Konrad er ganske kult. Ser for meg en liten herremann med skjorte Isak er nydelig!!!! Fillip er ok. Litt for engelsk etter min smak Mikal liker jeg ikke. Erkeengelen Mikael Stefan er en usjarmerende ramp...
Gjest -<<- Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Synes Konrad er kult, og liker ingen av de andre.
Hera83 Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Konrad: Nja.. Tenker på en gammel lærer jeg har hatt Isak: Utrolig fint! Et av mine favorittnavn Fillip: Liker ikke Mikal: Liker ikke det noe særlig heller Stefan: Helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå