litasita Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hei jeg er ei jente på 23 år. er m or til ei jente på snart to.. vil vel si at jeg er alene med alt ansvaret da faren jobber vekke... det som er problemet er at jeg føler jeg ikke har noen skikkelige venninner. de ringer når de skal ut på fest eller når de ikke har noen andre. men kan ik kalle noen av de for beste venner... er skikkelig lei av å være den som er snill og grei og prøver å få ting til å fungere. men nå har jeg fått nok.... er det noen som kan hjelpe en sliten og klar mor , med gode råd til å få vekk depperasjonen. ? takker på forhånd for alle svar
nøste... Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Venner kommer og går. Det er ikke alltid barndoms-venninner eller skole-venninner som kommer til å være viktig i fremtiden. Min erfaring er at jeg har vokst litt fra mange av de "gamle gode" venninnene. Men vær åpen for nye impulser og nye mennesker, plutselig finner du noen som passer perfekt for deg. Ikke noe vits å bruke masse tid på folk som kun er der når det passer for dem. En god veninne skal være der på godt og vondt. Må både gi og ta, dette skal være naturlig.
litasita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ja det er jeg enig i men jeg bor på et lite tettsted der alle kjenner alle og de fleste holder sammens ( må nesten det eller så er du ute av gjengen) men jeg føler at ingen orker å gjøre en innsats for å prøve å få ting til å fungere hell. ik kommer de på besøk, ik ringer de og ik snakker vi noe særlig når vi først treffes.... er som regel mest ilag med familien min men no begynner jeg å bli lei av bare å være med de. trenger liksom noen som man kan prate ut om ting med, som man ik prater med fsmilien om..... off nei det skal ik være enkelt. hadde vært kjempegodt å flyttet vekk en stund og skapt et nytt miljø, men er ik enkelt når barnefaren ik vil det.. det går jo utover lisjepia mi au vettu, når mamma blir trist og lei....
Muppa 3+1 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg er 24 år og med en gutt på litt over tre og en på litt over ett år. Jeg har veldig lite kontakt med mine gamle venner og det er forde vi er på helt forskjellige nivåer i livet. Der er det fest og fjoll og for meg er foreldre og familie ansvar viktig. Prøv heller å finne deg nye venner eventuelt eldre eller med barn. ikke noe vits i å vente på de folk som behandler enn dårlig
litasita Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 det værste av alt er faktisk det at de fleste av mine venner har fått barn i løpet av de to siste årene.... men forksjellen er faktisk det ja, at jeg setter heller pris på å være hjemme en lørdagskveld med barn og mann( når han er hjemme på fritur) enn ut å drikke meg full.. men jeg blir liksom ute av gjengen siden jeg ik orker ut hver helg og ha det artig og fjas og tull... jeg er sikkert litt gammeldags, men jeg synes at lørdager er den dagen familien skal lage noe godt å spise til kvelden og ha litt kvalitetstid sammens.... men men der værste er at de to "beste" venninnene mine er blitt alenemødre i løpet av dette året og det eneste d e gjør er ute å feste og feste og feste. orker ik det lenger jeg... men derfor blir jeg alene og de orker ik ta kontakt ellers ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå