Gå til innhold

Forbanna j.... unge!!!! ( ikke min altså )he, he...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag så skjedde det noe.. unødvendig...

Jeg hentet min lille gutt i barnehagen, og vi skulle hjem å kose oss med god middag.. da jeg kjørte hjem, så kasta en gutt stein på bilen min, ikke noe små stein altså... stor stein!!! Kom 2 store bulker på panseret! Hadde den truffet front ruten, så hadde den knust.. jeg brå bremset, løp ut for å se hvem det var, så bare ryggen hans.. satt bak en busk, og hoppet over gjerde bak seg da jeg ropte etter han!!!! Fy f.... jeg er så sint.. i morgen skal jeg opp på skolen, snakke med rektoren.. håper jeg kan få noe hjelp, jeg er gravid, sint.. og synes synd i gutten min som satt bak i sete og opplevde dette..... måtte bare få det ut!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk forresten rundt i alle hus i nabolaget og spurt etter gutten.. uten hell... derfor skal jeg opp på barneskolen.. se etter han.. få han til å innrømme, og at foreldrene til å gjøre opp for seg... for dette kan han ikke slippe unna!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ånei, så utrolig kjedelig:( Sikkert ikke enkelt å finne ut hvem det var heller...

Skrevet

Nei gurimalla, ikke bare koster det masse penger å rette opp, men det kunne ha endt i en livsfarlig situasjon.

Håper virkelig ikke du gir deg før du finner synderen, det der må han få høre.

Skrevet

Det er jo direkte farlig, herregud.

Slikt må en jo ta seriøst, folk kan jo kjøre av veien og kollidere stygt, for en drittunge, han bør nok få seg en støkk slik at han forstår hvor farlig det er å gjøre slik.

Skrevet

det er sant.. men bor i liten strøk der alle kjenner alle..men jeg er ny her.. men fått mange tips fra naboene, de har hjulpet meg.. så jeg skal nok få rotta på han.. gir meg ikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...