Dronningen! Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg skal i bryllup i Prekæsland. Vi skal bo på Hotel City og spise middag/feste i Bombardersalen/Gamlebyen...... Er det mye brostein fra hotellet til båten og fra båten til lokalet? Sølvskoene mine er ikke akkurat laget for brostein!! Eller må gubben bære meg?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg synes du bør la ham bære deg uansett, med tanke på at de skal være verd å arve når Flisa vokser til...
Süsse Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Du er jo som ei fjär allikevel, saa han bare slenger deg over skuldra.
prekæs Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hvis du skal bo på City, er det et godt stykke til ferja. Ca 1500 meter, muligens lenger. På vestsiden er det vanlig asfalt (dvs hotellsiden) I gamlebyen har du også et stykke å gå. Mener du skal helt på andre siden av gamlebyen, i forhold til der ferja er. Hompete brosten den korteste veien, velger du å gå oppå "vollane", er det grus, men lenger å gå. Går du på vollen, vil du ha flott utsikt mot Isegran og møllehjulet. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt taxi, eller tatt med sko til gåbruk. Er nok brått 3-4 km totalt.
Dronningen! Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ja da, han kan bære meg hjem, men ikke til - da skal mor glittre i finstasen! Og Flisa øver seg til å ta over skoene, hun er jo tross alt 1, 14 cm med skoene på.... Long leggs:o)
Dronningen! Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Det hørtes langt ut, da må jeg ta på spaserskoene (de har kun 6 cm hæl!) mine i sølv. At jeg er gjennomført skal jeg ha for:o) Takk for hjelpen Parlez. Ps . var du på Rygge i helgen?
prekæs Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Kjørte forbi akkurat da et jagerfly tok en loop og slapp ut fyrverkeri. Trodde det styrta, jeg.... Så endel av flya hjemmefra.
prekæs Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Gubben mener forresten jeg overdrev avstanden. Vet ikke jeg, men synes det er langt på høye hæler. Har velæ rundt på både øst og vestsiden i sommer, og det er et godt stykke:)
Dronningen! Skrevet 27. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg har lettere flyskrekk og satte hamburgeren i halsen samtidig som jeg holdt på å levere tilbake maten som hadde gått ned i magen. Utrolig show.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå