mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 ca 6 uker.. Er fjerde gangen nå i løpet av snart 4år.. har en gutt på 3 år og 9mnd. mistet en før han også... Var første forsøk denne runden.. gir opp innimellom når det blir for mye.. orker ikke miste igjen og igjen.. greit nok at jeg blir lett gravid, men er jo umulig likevel ser det ut som.. blir bare litt oppgitt over alt.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Unskyld frustrasjonen...... Må bare få det ut..
venter x3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Huff, så trasig for deg. Ønsker deg lykke til videre!
løveprinsen <3 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Dette er plassen for å syte og klage litt. Mange her som er i samme situasjon som deg og vet hva du gjennomgår. Ei venninne av meg hadde samme problem, ble lett gravid men mistet. Hun fikk tilslutt sprøyter hun skulle bruke, og da satt den i 9 mnd. Vet ikke helt hva innholdet i sprøytene var, men verdt å spørre legen din om dette da. Lykke til! Trøsteklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå