Lurvehette Skrevet 27. august 2007 #1 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er i uke 9 + 5(uke 10 - en annen kalender), termin 28.mars. Undrer meg på om det er NOEN som har kjent liv så tidlig? Dette er min tredje graviditet, og mener så absolutt at jeg har en liten "lemus" i magen. Har kjent den i en uke nå. Ante ikke at det var mulig, er det det? Venter en jente i følge ringtesten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bula-fødeklar Skrevet 27. august 2007 #2 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er 11 + 6. Har kjent liv i et par tre dager nå. Det er kjempekos. Venter også nummer 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mita~ Skrevet 27. august 2007 #3 Del Skrevet 27. august 2007 er 13+ 0 i dag, og har hverken fått magen eller kjennt liv enda.... venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvehette Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2007 Så fint å høre at du har kjent den lille:) Trygt å høre at det er andre som kjenner liv så tidlig. I følge bøkene skal jo det være "normalt" rundt uke 16 så vidt jeg skjønner, for oss fleregangsgravide. Var på dei tider jeg merket andremann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvehette Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 27. august 2007 Hei. Blir nok ikke så lenge til det. Og det er en hærlig følelse:) Lykke til med svangerskapet ditt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Del Skrevet 27. august 2007 Er i uke 12 og nr.4 er på vei.det er vel for tidlig å kjenne liv nå?Har lest at det er masse luftbobler og at vi ikke kan kjenne at fosteret sparker ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leirha Skrevet 28. august 2007 #7 Del Skrevet 28. august 2007 Har jo endal luftbobler i magen, men har kjent liv sånn veldig svakt noen få ganger de siste dagene. Er andregangsfødende og 13+5. Men må som regel ligge på ryggen helt i ro for å merke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 28. august 2007 #8 Del Skrevet 28. august 2007 Var på første kontroll idag.Det var gøy.Er 11+3. Spurte legen ang bevegelser.Hun sa det er helt umulig før man er mellom uke 14 og 16.For det er rundt den tiden livmoren kommer opp av bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumiluvu Skrevet 28. august 2007 #9 Del Skrevet 28. august 2007 jeg har kjent noe siden jeg var 12 uker og er 14 uker imorgen.litt om kvelden.spennende.min 2 dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 31. august 2007 #10 Del Skrevet 31. august 2007 joda, er 14 uker idag og har kjent liv så og si hver dag i flere uker nå. Husker da jeg var rundt 10 uker og fikk spørsmålet "kjenner du noe?" "ja" sa jeg, "men det er vel litt for tidlig" hmmmmm. Stolte ikke helt på at det gikk an å kjenne så tidlig, herlig å vite at andre også har gjort det. Trodde en stund at jeg bare innbilte meg det, men kjente det jo igjen fra første svangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Del Skrevet 31. august 2007 Er 13+2 og har ikke kjent liv ennå, venter nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. august 2007 #12 Del Skrevet 31. august 2007 Har ennå ikke kjent noe liv, tror jeg... Men husk at det skal kjennes helt ned ved skambeinet om trent da=o)Men det visste dere jo...hihi...Men ellers så kjenner jeg magen blir hard inni mellom...skjønner ikke hva det kan være...Men godt er det ikke...Og masse rumling eller i magen..hehe Er 13+4 uker på vei...=o)Med nr 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåklokkaVest Skrevet 31. august 2007 #13 Del Skrevet 31. august 2007 Hei! Du sier at magen blir hard inn i mellom..... Det er ikke kynnere du har da? Jeg fikk dem veldig tidlig med både nr 1 og nr 2, og har begynt å kjenne noe nå som jeg aner meg er kynnere. Er 12+4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. september 2007 #14 Del Skrevet 1. september 2007 LMBV: Har tenkt på om det kunne ha vært kynner, men har slått fra meg siden det er hele magen og ikke der livmoren er... Men skal høre med jordmor når jeg skal dit...I så fall er det første gangen for meg...kan ikke huske fra første mann...hehe... Alt man skal gå å lure på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 1. september 2007 #15 Del Skrevet 1. september 2007 Er 14+2 og har ikke kjent noe liv ennå....tror iallefall ikke det. Er førstegangs, så vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå