Gå til innhold

Kan man løse opp en bekkenlåsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem og hvordan gjøres det? Må man betale for slik behandling under graviditet? Kiropraktor, fysio eller naprapat? Noen spesialister i Vestfold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, osteopat og kiropraktor kan gjere det.

Skrevet

Ja, men sørg for å få behandling raskt, dvs under svangerskapet. Jeg fikk beskjed av legen om at det kom til å gå over etter fødselen, men det gjorde det ikke. Hadde veldig vondt siste 6 mnd av svangerskapet og ca 15 mnd ettterpå. Gikk så til kiropraktor og det hjalp veldig, men får fremdeles vondt når jeg vasker hus, graver i hagen o.l. Gå evt til en kiropraktor som kan mye om bekken, ikke alle kan det. Jeg har gått til "bekken og barn" på Skøyen i Oslo, hun er kjempeflink! Lykke til, håper det går bra med deg!

Skrevet

Ja, jeg har hatt bekkenlåsning nå i sommer. Gjorde forferdelig vondt! Fikk time hos kiropraktor Sandra Kilvær i Larvik. Hu synes jeg er dyktig. Hu masserte, trykte på noen skikkelig vonde punkter og tøyde på det benet hvor jeg kjente smertene fra låsningen. Har fortsatt bekkenløsning (var så heldig å få begge deler), men bekkenlåsningen merker jeg ikke noe til nå. Måtte betale kr 250,- pr gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...