dorull Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Seroiusly, for noen holdninger: "jeg er over tretti hva mente han da han kalte meg søt?". WHAT?? Det er nå komplimentene kommer til å hagle inn du Dame. Du ser bedre ut enn noen gang, er roligere, klokere og kulere. Jeg er selv i tyveåra og gleder meg for hver bursdag, kan ikke vente med å fylle tretti, og tretti år oppå der igjen! Livet har såvidt begynt ved 30 årsalderen *slår dere i hodet med noe hardt*. Boost dere litt mer opp'a, SELVSAGT skal du bli kalt søt og hvis du reagerer på dette hører du det ikke ofte nok. Og dette er de treige Norske gutta sin skyld, bare dra til SydEuropa skal dere få oppleve testosteron, dere blir knock-out av flørtinga og sjarmen deres. Caramba!
Willemo Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Men her har du andre varianten: En ny vikar på jobb som er SØT og snakker SØTT, jeg spør hva hun driver med sånn ellers, hva utdannelse hun har osv, hun sier at hun har allmennfag, men at hun selvsagt skal studere sykepleie eller noe etterhvert men at hun har jo god tid fordi hun er jo bare 30! Hehe. Men 30 åra er nok supre år, ja det er jeg overbevist om! *understreker hardt*
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Neeei...30 år er ingen alder!! Er på topp jeg nå 34 år:-))))
dorull Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ja? Jeg skjønte ikke... Fatter'n er pensjonist om et par år og tok akkurat en ny utdannelse. Coolt, aldri for seint nei og nei. Ingen råtner med åra, det blir bare bedre og bedre sier Italienerne.
Willemo Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Klart du kan gå på skole hele livet, jeg går selv på skole. ( er bare tretti)Er bare fåtallet av trettiåringer som sier de har gått på allmenn og at de bare er tretti.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jadda jadda, vær optimist så lenge du kan, det er uendelig enkelt å se det slik du gjør nedenfra, men ovenfra hvor jeg sitter er det også overveldende tydelig at forfallet begynte en gang rundt 30, uansett hva en gjorde. Og da kjennes det ikke nødvendigvis så selvfølgelig ut at "søt" er det komplimentet som passer best.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Nei, du (særlig du!!! kan hete Süsse så lenge du klarer å logge deg inn, men det er ikke sikkert du tenker akkurat det samme om deg sjøl som du gjorde da du var nyfødt tidlig i tjueåra fordet...
Süsse Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Det var ingen som sa söta til meg da jeg var ung, saa kanskje jeg egentlig bare skal väre litt smigret. Naa er det bare downhill, särlig etter 20 mnd med lite sövn..
Himmelblå Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Jepp, vær stolte! Man er som regel sin egen verste fiende.
Süsse Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Jeg vet ikke hvordan du var da du var 30, men som sagt för - du ser slettes ikke ut som om du er 10 aar eldre.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Det var den absolutt beste meldinga å logge seg på til, Süsse!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 her inne i dib verdnen er man gammel som tredveåring ja men eller i livet er man ikke det. da er man gammel når man faktisk er gammel minimum pansjonist. men hvorfor folk er så opptatt av gammel og ung forstår jeg ikke. vi burde vel heller være opptatt av at andre har det bra. hva vi kan gjre for at våre nærmeste og gjærene andre har det bra. hva har alder meddet å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå