Canari Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er på utkikk etter en vogn som er bra på reeiser - som er / med - lett - er stødig, dvs helst med fire hjul som er ltt store - tar liten plass i bagasjerommet - vendbart håndtak (begge kjøreretninger) - full liggestilling, helst også for føttene Jeg driver og sjekker på nettet, og denne vognen ser ut til å ha de meste, men har hørt fra mange at Carena ikke har så bra vogner?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 JEg har en slik og den er helt grei til sitt bruk. Akkurat nå er den barnehagevogn, for liggedelen har god plass og blir helt flat. Veldig fornøyd med akkurat det. Det eneste som jeg kommer på i farten er at jeg synes styret er litt langt, også er den litt vel myk så den kan bli litt tung å snu på, spesielt dersom du er liten av vekst... Men før jeg kjøpte meg en annen vogn i en helt annen prisklasse så synes jeg den var helt herlig;)
Canari Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg har alt en god vogn til daglig/hjemmebruk, men trenger en sportsvogn/reisevogn til 8 mnd baby. Vognen jeg har er veldig tung og fyller det meste av bagasjerommet. De sportsvognene jeg så lang har sett har enten bittesmå hjul, ikke vendbart styre, eller ikke full liggestilling (dvs fotbrettet kan ikke heves).
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Carena Easy har det meste av det du er på jakt etter den også og er nok en enda bedre vogn dersom det skal være en sånn liten reisevogn bare. For Freeride blir liten, men ikke SÅ liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå