kisso Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Nå tror jeg det er noe på gang. Har egentlig trodd det flere dager nå men ikke som dette, har skikkelige tak i ryggen og også framme på magen... gjør skikkelig vondt. Har liksom venta på detta, men gubban gjør det vondt i ryggen.... Ska tappe opp i et bad nå og se om det slipper taket. Håper det ikke gjør det, selv om det er j---- vondt. Men ut må det jo, er nøyaktig en uke på overtid. Men hvem vet, godt mulig jeg sitter her i morgen også som så mange andre dager, begynner jo å bli knapt med tid og vil nødig bli satt igang. Mannen min er på jobb, femåringen min ligger å sover, så her må jeg være helt sikker før jeg ringer noen. Har liksom vært ønske det hele veien å få ringe mannen å si at nå må han komme hjem.... Eneste som er, disse smertene gir seg liksom ikke, mer konstante enn rier liksom.. Jaja får bare vente å se. Sitter mest i rygg. Har uansett ikke lang vei til sykehuset så jeg kan jo vente en stund, tvi tvi...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ, så spennende. Håper for din del at det ikke gir seg. Hold oss oppdatert så lenge du klarer, så skal vi holde deg med selskap til du kan ringe mannen din, selv om det ikke blir helt det samme da. hehe
vilha3 (09.09.07) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hurra for deg!! Og kjempelykke til!! :-)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Spennende!! Håper ikke det gir seg!! Jeg er nøyaktig en uke i morgen så da kan du få nå så er det min tur i morgen;) Syns vi fortjener å få de ut etterhvert!!!
Tussa og Sofie Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Uhuuuu, så morro! Ja hold oss oppdatert, håper det blir bebis ila natten da )
Tide-li-bom Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Sender over MASSE fødestøv Lykke til!!
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 lykke til!!! Er du her ennå eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå