Gå til innhold

Mei Tai bæresele, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett litt på sjal og bæreseler. Syntes det ser flott ut å bære barnet i sjal, men funnet ut at det blir litt mye "styr".

Med forrige barn lånte jeg en Baby Bjørn, den likte jeg ikke!

Sett litt på Mei Tai bæreselen til Lotusbarn. Syntes den virker overkommelig å bruke, og ser ut som barnet sitter godt i den.

Synd det virker som det bare er nettbutikker som selger den, kunne tenke meg å se den/prøve den.

Ametyst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk min i dag og den er kjempegod å ha på, har prøvd den to ganger men min sønn på 5 uker bæjler som bare juling etter 30 sek i den...

virker som han ikke liker å bli "stroppa fast". Men vi skal nok få det til, for han elsker jo å ligge på brystkassen min å sove, så han skal få lære seg å like MT også!

Skrevet

Har ikke kjøpt den fra Lotusbarn jeg da, men fra en privat sydame.. :D

Skrevet

Jeg bærer i mye rart, også Mei Tai - elsker det!!!

Ta en tur innom www.tettinntil.no/forumet -der vil du finne mye info, velvillige damer som svarer på alt du skulle ha av spørsmål, og om du bor i nærheten av andre bærere vil du kunne bli med på bæretreff og få testet ut litt forskjellig før du eventuelt kjøper deg noe.

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en billig, men ny og med litt nøytralt stoff?

Skrevet

Kjøpte fra Lotusbarn...KJEMPEFORNØYD!!!!!

Skrevet

www.dotedot.com

De har noen ensfargede noen som koster 749 kr om jeg husker riktig, har ikke prøvd de selv, men andre sier de er kjempegode! De heter Eden Mei Tai og er i fløyel, myke og gode med brede stropper og polstring i øverste del av panelet sånn at det støtter babyen/barnet godt :-)

Skrevet

Jeg kjøpte elastisk bæresjal på Smokken. Er ik noe styr å knyte i d hele tatt! Ser bare vanskelig ut når du ik har gjort d før. Jenta mi sovner i d på max 10min hver gang. D fine er at du kan bruke d på 6 forskjellige måter og d krysses på ryggen så tyngden blir fordelt.

Anbefales;)

Skrevet

Hei,

Jeg har en Mai Tai og lille gutt er gla i den.

Han er nå 16 mdr. Jeg har båret ham siden han var lille. Først i sjal som er min farorit og nå i mai tai siden han er blevet så stor. Jeg får ham ikke op på ryggen selv i sjal, men det gør jeg i mai tai´en.

Synes man bære bedre med sjal, så anbefalder absolut det. Babys vekt blir likesom forenet med din egen. Der er mai tai´en lidt mere som veske/bæremeis, synes jeg.

Jeg kenner ikke lotusbarn sin mai tai, så kan ikke si noe om den. Jeg har syet min selv. det er ganske enkelt, likesom den er enkel at bruke.

Skrevet

Ja, sjal er digg :-D Er det bæretøyet jeg bruker aller mest! Nå som L har blitt nesten 1 1/2 år, så er det det bæretøyet som fordeler vekten aller best.

Og det er gull verd nå som hun er syk og bare skal ha mamma hele tiden! Bare å knytte henne fast og ta henne med,så får jeg unna det jeg vil allikevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...