Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Gutten min på 4 dager bruker ikke smokk enda. Er det rart?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 gutten vår er 4 mnd og har ikke brukt smokk ennå
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 min er 9 mnd i morgen og bruker ikke smokk
AnnCoglillepinky=) Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Gutten min er 8 uker og bruker smokk. Jeg ville veldig gjerne at han skulle begynne med smokk, fordi han slafset så fælt på hendene sine og det hente at han fikk tak i tommelen sin. Og jeg ville ikke at han skulle ta tommelen, så jeg har jobbet litt for å få ham til å bruke smokk da. Introduserte ham for mam smokken da han var 2-3 uker, men den ville han ikke ha. Det var først da vi kjøpte en smokk i silikon, som var flat under, at han fikk ordentlig tak. Nå koser han seg veldig med smokken, og jeg må jo si at jeg synes det er veldig deilig at det går ann å gi ham den for å roe ham i blandt
veslepia Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 jenten min på 3 år har aldri brukt smokk, ville absolutt ikke ha det. Gutten på 3 måneder er helt avhengig av smokk, har et stort suttebehov som tilfredsstilles best med smokk.
Lykkelig smil Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Jenta vår er 8 mndr og bruker smokk kun av og til når hun har lagt seg og skal sove, ikke alltid da heller. Skjønner ikke hvorfor det skal være slik mas på at man absolut må bruke smokk. Jeg er hvertfall glad for at hun ikke er avhengig av å ha med den overalt. Til gjengjeld skravler og ler hun masse. Får jo ikke gjort det ordentlig når man har smokken i munnen hele tida. Jeg er hvertfall glad for at vi har vært bevisst på å ikke gjøre henne avhengig av den.
Heira☆ Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Gutten min er 9 1/2 mnd og bruker ikke smukk. Har kjøpt alle varianter som er, men den gang ei. Han ville ikke ha noen av dem. Men når han blir trøtt, så suger han på venstre ring-og langfinger. Skulle kanskje ønske noen ganger, når han er sutrete, at jeg kunne gi han en smukk men... Det fine er jo at jeg slipper og avvenne han da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå