Gutt 6 feb ;) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Sett litt på sjal og bæreseler. Syntes det ser flott ut å bære barnet i sjal, men funnet ut at det blir litt mye "styr". Med forrige barn lånte jeg en Baby Bjørn, den likte jeg ikke! Sett litt på Mei Tai bæreselen til Lotusbarn. Syntes den virker overkommelig å bruke, og ser ut som barnet sitter godt i den. Synd det virker som det bare er nettbutikker som selger den, kunne tenke meg å se den/prøve den.
løve81 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 jeg anbefaler deg å gå inn på www.tettinntil.com og lese litt der... Tror det fins oversikt over erfarne bærehjelpere også så kanskje det er noen i ditt område som kan hjelpe deg/ har en du kan prøve? Jeg liker heller ikke babybjørn som jeg hadde til nr 1, så denne gangen blir det meitai!
*Mustang Sally* Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Mei tai er helt utrolig. Bruker det til han på 3 mnd og han på 2 år. ta en titt på www.dotedot.com www.lotusbarn.no mange meitaier og andre bæretøy ta også en tur innom www.barnvedhjertet.com for god informasjon og hyggelig prat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå