marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 I kveld dykket Mathea. Å så moro det var. Hun storkoste seg og det var ikkenoe skummelt. Moro å se hvordan hun reagerte da hun fikk hodet under. Babysvømming er morsomt både for Mathea og hennes stolte foreldre
Bellen^2 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hurra for Mathea! Det er så gøy å se hvordan de koser seg i vannet! Vi fikk tatt undervannsbilde av Sebastian i våres, og han hadde øynene åpne og kneip igjen munnen:) Han pleier jo vanligvis å drikke litervis av badevannet, men det er tydeligvis bare i overflaten:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Så moro :-) Håper dere fikk tatt noen bilder. Babysvømming er moro!
Millapril Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Så gøy! Moro at de trives så godt i vann!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ååå så utrolig gøy!! Vi har jo bare vært på 1 babysvømming til nå men jeg gleder meg som en unge til fredagene nå jeg hehe Og så kjempebra at hun ikke syntes det var noe skummelt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå