Gå til innhold

Lykke til til meg på ul i morgen. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååå spent! Og spent på om det er en eller flere der inne.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker deg lykke til jeg:)

så får du gi oss en oppdatering!:)

Skrevet

ja lykke til med det.... kan si eg var lettet når det bare var enher.... korfor tror du det er fler?

Skrevet

Takk for det! :-) Magen er mye mye mye større enn den var med de to forrige på denne tiden.. Vet jo at man kan bli større når man venter nummer tre, men blir ikke forundret hvis de ser nummer fire der inne også.... Alle sier at jeg har så fin liten mage, helt til jeg sier at jeg bare er 4 måneder på vei... Oi! sier de da... ;-)

Skrevet

ja, jeg har tenkt på deg i dag, at nå er du vel spent:) Gleder meg til å få se bilde! Ville dere vite kjønnet?

Skrevet

Er kjempespent! Tenkte vi skulle vite kjønnet, men ha deet som vår lille hemmelighet. Så får vi se hvor mange dager det går før en av oss røper det. :-)

Skrevet

Alle sa/sier til meg og at eg er/var så stor ... men det var bare en og eg ble satt 10dager tilbake på ultraen. Men en jordmor eg kjenner sier eg er ikkje så stor og desuten at det er mye lettere å låse opp en ballong somhar vært blåst opp 3ganger før en en som aldri har det........................................

Ka du har fra før da? to av samme kjønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...