Joikaboll@ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1304533.ece Håper det går bra med den lille.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 huff å huff....stakkars jente og foreldre.. så utrolig tragiskt og ekkelt..
Stor_smil Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Huff, forferdelig tragisk! Håper det går fint med henne, stakkars lille
Mieliten Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 huff!!! nå fikk jeg støkk i hjertet, tenk om det er en av jentene fra barselgruppen på fana... får håpe det går bra! så utrolig skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå