Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei hei:) Jeg har et liiite spørsmål, og håper det er noen snille, søte jenter som kan hjelpe meg her:) Jeg har sluttet på pillen, litt usikker på når vi skal begynne prøvingen (planen var desember, men tror og (håper!!) det blir fremskynnet noen mnd.). Hvertfall, tenkte å begynne med folat og var på apoteket i dag for å kjøpe. Men det var jo sååå mange typer! Hæ? I min lille verden var folat folat, men nei... Så, hjelp? Med c-vitamin? Jern? Hva bruker dere?
venter x3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg bruker, Folinsyre, multivitamin og omega-3 kapsler :-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Ok -er det 1 eller 3 kapsler? Er så usikker på hve man trenger? Vet at det er folat + gjerne omega-3 - men noe mer?
Drøymar Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Bio-Folin 400mikrogram. kan kjøpes på helsekost.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte "gravid" + omega 3. Tenkte at det hørtes fornuftig ut. Men glemmer å ta det hver dag da. Har forresten hørt om noen kapsler som inneholder folat, omega 3 + noe mer...? Da holder det vel med 1 type.
venter x3 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg følger bare det som står bak på pakken jeg :-) Men tar 1 med folinsyre, 1 multivitamin og 2 omega-3.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Okai:) Takk for hjelpen alle sammen. Får bare gå å kikke litt mer en annen dag. Ble bare helt overveldet og ante plutselig ikke hva jeg skulle ha:) Ikke lett nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå